کالکشن-nft

کالکشن NFT

کالکشن های nft مجموعه ای منحصر به فرد از آثار هنری NFT می باشند. کالکشن توسط یک هنرمند یا گروهی از هنرمندان طراحی و منتشر می شود و شامل تعدادی محدودی از NFT های خاص و ویژه است. به طور معمول بیشتر کالکشن های معروف nft از یک سبک هنری با تغییرات بسیار جزئی پیروی می کنند. مفهوم مجموعه یا کالکشن می تواند ارزش پیشنهادی آثار هنری NFT را تحت تاثیر قرار دهد. کالکشن ها به واسطه تیم سازنده ، تعداد توکن ها و ویژگی های خاص هر اثر قیمت متفاوتی با نمونه های دیگر دارند. در ادامه به معرفی مجموعه های پرطرفدار NFT می پردازیم.

کالکشن های معروف nft

Bored Ape Yacht Club (کالکشن میمون NFT )

کالکشن-میمون-nft

مشهورترین مجموعه NFT موجود در بازار ، Bored Ape Yacht Club یا BAYC می باشد. BAYC یک پروژه بسیار جذاب NFT می باشد که توسط Yuga Labs توسعه یافته است. این مجموعه دارای آواتارهای منحصر به فرد مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که هر کدام از آنها دارای طرحی منحصر به فرد و ویژگی برجسته می باشد. قالب اصلی کالکشن میمون nft همانطور که از نامش پیداست یک میمون به حالت خسته است و در تمامی توکن ها حضور دارد. یکی از دلایل اصلی بالا بودن قیمت توکن های این مجموعه ، استقبال افراد مشهور و سلبریتی از آثار این کالکشن می باشد.

Azuki

معروف-ترین-کالکشن-nft

نام کالکشن ان اف تی بعدی ، Azuki می باشد. در این پروژه از انیمه های ژاپنی الهام گرفته شده است. این پروژه اساسا مجموعه ای از 10000 آواتار منحصر به فرد می باشد. اخیرا آزوکی تلاشی برای معرفی محصولات فیزیکی مانند لباس های مشابه به طرح های NFT خود داشته است.

Moonbirds

فروش-کالکشن-NFT

Moonbirds یک مجموعه NFT بر اساس اتریوم است که از 10000 آواتار منحصر به فرد تشکیل شده. وجه اشتراک این طرح ها ، وجود یک جغد می باشد. دارندگان این NFT می توانند به انجمن PROOF دسترسی پیدا کنند.


Mutant Ape Yacht Club

ساخت-کالکشن-nft

باز هم میمون اما این بار از نوع جهش یافته !! کالکشن nft میمون های جهش یافته همتایی برای Bored Apes ( میمون خسته ) با قیمتی ارزان تر می باشند. MAYC از 20000 آواتار منحصر به فرد تشکیل شده است که این مقدار دو برابر مجموعه BAYC NFT می باشد.

CloneX

کالکشن-های-nft

این مجموعه توسط هنرمند ژاپنی به نام تاکاشی موراکامی خلق شده است. کالکشن CloneX دارای حدود 20000 آواتار سه بعدی منحصر به فرد است. وجود رنگ های زنده و سبک متمایز سبب جذابیت این کالکشن شده است.

CryptoPunks

کالکشن-های-معروف-NFT

از CryptoPunks می توان به عنوان مدرن ترین پروژه NFT و اولین کالکشنی که بصورت حرفه ای مورد توجه علاقه مندان به NFT قرار گرفت، یاد کرد. مجموعه NFT کریپتوپانک شامل 10000 کاراکتر منحصر به فرد 8 بیتی بر اساس تم پانک است. تمام NFT های این مجموعه دارای نکات برجسته منحصر به فردی هستند که به تعیین ارزش آنها کمک می کند.

Rich Cats Nation

کالکشن-ان-اف-تی

مجموعه Rich Cats Nation یکی دیگر از معروف ترین کالکشن nft می باشد که آینده ای درخشان دارد. این کالکشن دارای بیش از 1000 NFT است که در شبکه بلاک چین بایننس نگهداری می شود.

ساخت کالکشن NFT

از جذاب ترین جنبه های دنیای NFT می توان به امکان خلق آثار و مجموعه های مختلف توسط هر شخص اشاره کرد. برخلاف هنرهایی نظیر مجسمه سازی و نقاشی ، عموما نیازی به آموزش رسمی گسترده و مهارت قابل توجهی ندارد. این مورد سبب شده است تا موانع مختلف بصورت قابل توجهی کاهش پیدا کند. برای شروع ، از آنجایی که NFT ها به صورت دیجیتالی ایجاد می شوند، هنرمندان می توانند به طراحی گرافیک و سایر مهارت های مبتنی بر کامپیوتر تکیه کنند. این مورد رابطه مستقیمی با میزان خلاقیت و علاقه هر فرد دارد.
برای ایجاد یک کالکشن nft می بایست نوع محتوایی را که می خواهید تولید کنید به دقت در نظر بگیرید. فرقی نمی کند موسیقی ، آواتار، ویدیو یا هنر دیجیتال باشد، سعی کنید جایگاهی را پیدا کنید که متناسب با علایق شما بوده و سطحی از تقاضای بازار را پوشش دهد. به هر حال اگر هدف شما کسب درآمد از NFT ها است، بهتر است از وضعیت جامعه و نوع تقاضا اطلاع مناسبی داشته باشید. اگر به دنبال رفتن به مسیر هنر دیجیتال هستید ، نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop و Adobe Illustrator می تواند ابزار بسیار کاربردی باشد.


فروش کالکشن NFT

برای ایجاد یک مجموعه NFT ، باید حداقل دو اثر هنری منحصر به فرد را ایجاد کنید. تعداد قطعاتی که در مجموعه خود قرار می دهید، کاملاً به شما بستگی دارد. اما بالاخره نوبت به ارائه و فروش کالکشن nft می رسد. پلتفرم رمزی ان اف تی مکانی ایده آل برای خرید و فروش NFT می باشد. شما براحتی می توانید با قراردادن کالکشن خود در این پلتفرم ، درآمد داشته باشید.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی رمزی‌ان‌اف‌‌تی نیست. خطر از‌دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

آخرین مقالات

موضوعات مرتبط

قیمت NFT میمونمتاورس چیستبازی nftساخت nft با گوشیبلاک چین NFT

4.6/5 - (12 votes)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *