nft-games

بازی NFT

هر بازی nft آیفون ( یا بازی nft اندروید ) در بستر آنلاین انجام می شود. از این رو اتصال به اینترنت، از اصلی ترین نیازهای بازی های متاورسی به شمار می رود. علاوه بر اینترنت، بازی های متاورسی نیازمند اتصال به ارزهای دیجیتال هم هستند. شما می توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف، موجودیت های گوناگون در بازی های متاورسی را خرید و فروش کنید. اغلب بازی های nft ، هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل iOS در دسترس کاربران هستند. این دو مورد، از اصلی ترین موارد برای ورود به دنیای بازی nft محسوب می شوند. در ادامه 10 تا از بهترین، جذاب ترین و محبوب ترین بازی های دنیای متاورس را معرفی می کنیم.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Axie-Infinity

بازی پوکومون در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ جزو محبوب ترین بازی ها در سطح جهان بود. حال یک بازی به نام اکسی اینفینیتی وجود دارد که الهام گرفته از این بازی است و از دیدگاه خیلی از گیمرها، بهترین بازی nft به شمار می آید. در این بازی گیمر باید به دنبال کاراکتری به نام اکسی برود و با دیگر اکسی های رقیب، مبارزه کند. در هر مرحله بازی، به عنوان پاداش، تعدادی توکن به کاربر هدیه داده می شود. نکته مهم این است که این بازی ان اف تی ، توکن مخصوص به خود به نام اکسی را دارد که خرید و فروش کاراکترها با استفاده از این توکن انجام می شود.

روبلاکس (Roblox)

Roblox

یکی دیگر از بازی های جذاب در حوزه دنیای متاورس که آن را می توان تجمیع یا مجموعه ای از بازی های nft دانست، روبلاکس است. در واقع کاربر می تواند از بازی های ساخته شده دیگر کاربران یا گیمرها استفاده کند و در آنها، موجودیت ها و کاراکترهای مختلف را توسعه دهد.

دیسنترالند (Decentraland)

Decentraland

یکی از جذاب ترین و معروف ترین بازی ها در دنیای بازیهای nft، بازی دیسنترالند است. در این بازی، گیمر می‌تواند زمین های مختلف را خریداری کند. آنها را گسترش دهد و موجودیت های گوناگون ( ساختمان ها و برج های مختلف) را بسازد و بعد از مدتی نیز، آنها را بفروشد. توکن مخصوص بازی متاورس دیسنترالند، توکن مانا است.


سورِر (Sorare)

Sorare

اگر علاقه مند به دنیای بازی های فوتبال و بازی های مثل PES و FIFA هستید، جالب است بدانید یک بازی با همین سبک و سیاق در دنیای متاورس نیز وجود دارد. این بازی Sorare نام دارد. این بازی nft بر پایه بلاکچین توسعه یافته است. شما می توانید در این بازی، تیم های فانتزی خود را بسازید و آن را توسعه دهید. با استفاده از ارزهای دیجیتال نیز، می توانید بازیکنان را خرید و فروش کنید و ارزش تیم خود را افزایش دهید.

سندباکس (Sandbox)

Sandbox

بازی محبوب دیگر، بازی سندباکس است. در بازی nft سندباکس، با استفاده از ارز دیجیتال سند، می‌توانید موجودیت های مختلف را بسازید. گیمر باید این موجودیت ها (که می توانند هر چیزی باشند) را گسترش و توسعه دهد و با استفاده از ارز دیجیتال، آنها را خرید و فروش کند.

بازی nft الین وردز (Alien Worlds)

Alien-Worlds

اگر به دنیای سینما علاقمند باشید، یکی از محبوب ترین و معروف ترین فیلم های ساخته شده در ژانر علمی تخیلی، فیلم بیگانه ریدلی اسکات است. داستان این فیلم در مورد یک گروه از فضانوردان است که برای کشف ناشناخته ها به یک سیاره جدید می روند. بازی nft الین ورلدز، الهام گرفته از این فیلم است. در این بازی شما به عنوان بازیکن، باید به کشف سیاره های ناشناخته بروید و مواد معدنی ارزشمند مانند طلا را استخراج کنید. در واقع تمام هدف گیمر این است که بتواند این مواد را به دست بیاورد. استراتژی این بازی به این صورت است هر چه امتیازات بیشتری به دست بیاورید، ارز دیجیتال بیشتری خواهید داشت.

ارباب نورها (Lords of Light)

Lords-of-Light

اگر به سبک بازی های جنگی و افسانه ای علاقه مند هستید، مطمئنا بازی Lord of Lights (که به شدت آدم را یاد نام فیلم جاودانه ارباب حلقه ها می اندازد) را می پسندید. ارباب نورها، یک بازی درباره جنگ و مبارزه با موجودات افسانه ای است. این بازی نیز یک بازی‌ استراتژیک است. برنده شدن در هر مرحله، باعث افزایش درآمد کاربر می‌شود. پرداخت های درون این بازی ان اف تی ، با ارز دیجیتال فوتون انجام می شود.

ایلوویوم (Illuvium)

Illuvium

یکی از بازی های جذابی که باز هم الهام گرفته از بازی پوکومون است، بازی nft ایلوویوم است. در این بازی نیز، گیمر باید به کشف موجودات فضایی بپردازد و آنها را به تسخیر خود درآورد. این بازی بر اساس بلاکچین اتریوم کار میکند.

استار اطلس (Star Atlas)

Star-Atlas

بازی nft استار اطلس نیز یک بازی تعاملی در دنیای بازی های متاورسی است. این بازی از جمله بازی های استراتژیک است و معمولاً به صورت تیمی برگزار می شود. شما می توانید در این بازی تیم های چند نفره تشکیل دهید و به کسب امتیازات و ارزهای دیجیتال بپردازید.

گلکسی فایت کلاب (Galaxy Fight Club)

Galaxy-Fight-Club

آخرین بازی nft که پیشنهاد می کنیم، گلکسی فایت کلاب (Galaxy Fight Club) است. گیمر باید به صورت نبردهای تن به تن، با موجودات مقابل خود مبارزه کند. البته این بازی به صورت تیمی نیز امکان پذیر است. شما با پیروزی در مرحله می توانید به کسب ارزهای دیجیتال و در نتیجه درآمد از nft بپردازید.
تمام بازی های توضیح داده شده امکان اجرا در پلتفرم های اندروید و ios را دارند. البته در ابتدا خیلی از بازی ها )مثل دیسنترالند) فقط برای کامپیوترهای شخصی توسعه داده شده بودند. اما پس از استقبال از بازی های متاورسی، امروز نسخه های اندرویدی و iOS آنها نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.


دلیل جذابیت بازی های nft چیست؟

بازی های nft به واسطه داشتن زمینه هایی مناسب برای کسب درآمد دلاری، بسیار جذاب و البته سودآور هستند. همانطور که می دانید بازار ان اف تی ها بسیار داغ است. هر روز خبری از فروش nft با قیمت چند میلیون دلاری مخابره می شود. به طور مثال اولین توئیت جک دورسی، بنیانگذار توییتر بیش از دو میلیون دلار فروخته شد! این موضوع نشان دهنده این است که ان اف تی ها تا چقدر می توانند ارزشمند و جذاب باشند. اصلی ترین دلیل ارزشمندی ان اف تی ها، یکتایی و منحصر به فرد بودن یا نادر بودن آنها است. در دنیای واقعی نیز، هر چیزی که کمیاب و نادر باشد، ارزشمند است.
شما می توانید علاوه بر اینکه از بازی های nft لذت می برید، از آنها درآمد داشته باشید. این بازی ها، گرافیک و ویژگی‌های بصری جذابی دارند. تقریبا می توان گفت تمام بازی های معروفی که تا به امروز عرضه شده اند، قابلیت قرار گرفتن در دنیای متاورس را نیز دارند. چرا که همه آنها از کاراکترها و موجودیت های مختلف بهره مند هستند.

بازی های nft دنیای متاورس

دنیای متاورس، تجمیع شده بازی های کامپیوتری، فناوری بلاکچین و فناوری های واقعیت افزوده و ارزش افزوده است. در دنیای متاورس بازی های مختلفی وجود دارد که با بازیهای کامپیوتری معمولی شباهت دارند. در بازی‌های متاورس، بازیکن می تواند موجودیت ها و آیتم‌های مختلف و کاراکترهای گوناگون را ایجاد کند و آنها را گسترش و توسعه دهد. به عبارت دیگر، در دنیای متاورس، انواع و اقسام مختلفی از آیتم ها و موجودیت ها وجود دارند. هر موجودیت یا آیتم منحصر به فردی در دنیای متاورس را می توان یک ان اف تی با ارزش محسوب کرد.
در گذشته بازی های ویدیویی جنبه سرگرمی و تفریحی داشتند. یعنی گیمرها صرفا برای لذت بردن و سرگرمی از این بازی ها استفاده می کردند. اما امروزه علاوه بر سرگرمی، می توان از بازی های متاورسی، کسب درآمد هم داشت.
ساز و کار اغلب بازی های کامپیوتری به این شکل است که گیمر باید مراحل مختلف را بگذراند تا بتواند موجودیت های مختلف ( برای مثال اسلحه و شخصیت ها) را در اختیار داشته باشد. حال در دنیای متاورس، نسل جدیدی از این بازی ها را شاهد هستیم. بازیکن می تواند به صورت مجازی، با ساخت و توسعه موجودیت های درون بازی، مالک آنها شود. همچنین می تواند آنها را خرید و فروش کنند و به کسب درآمد واقعی نیز بپردازد.

بازی-nft-رایگان-اندروید

کسب درامد بازی nft

در مورد بازی nft موبایل علاوه بر ایجاد تفریح و سرگرمی برای بازی کننده ، می تواند انگیزه های مالی نیز ایجاد نماید. به اینصورت که کاربر با پشت سرگذاشتن مراحل مختلف و کسب امتیاز و آیتم های درون بازی های nft ، امکان تبدیل آنها به رمز ارز را خواهد داشت. بازی ها از کریپتوکارنسی مختلفی پشتیبانی می کنند و جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت. به اینصورت که بازیکن با اتصال کیف پول ارزدیجیتال خود ، می تواند مقدار بدست آورده را به آن منتقل کرده و سپس براحتی به رمز ارز دلخواه تبدیل نماید. همینطور در بازی های دیگر امکان کسب NFT و معاوضه آن با توکن دیگر نیز وجود خواهد داشت.

بهترین بازی nft رایگان

همانطور که قبلتر اشاره کرده ایم ، بازی های nft ویژگی ها و ژانرهای مختلفی دارند. این اتفاق سبب می شود که طیف وسیعی از سلایق مختلف را دربر گیرد. بازی NFT ایفون و اندروید به دو دسته کلی تقسیم می شوند. نخست بازی هایی که صرفا برای سرگرمی و گیم می باشند. دسته دوم بازی هایی هستند که امکان کسب درآمد را نیز خواهند داشت. در ادامه به چند نمونه از بهترین بازی nft رایگان اشاره می کنیم.

  • اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
  • گادز آنچِیند (Gods Unchained)
  • سورر (Sorare)
  • سندباکس (The Sandbox)

دانلود بازی nft رایگان

جهت دانلود بازی nft موبایل می بایست به فروشگاه های اپ استور برای گوشی های ios و گوگل پلی برای گوشی های اندروید مراجعه کنید. تنها با داشتن یک اکانت جیمیل براحتی می توانید از طریق google play ، برای دانلود بازی nft رایگان اندروید اقدام کنید.

آموزش بازی NFT

برای اینکار نیاز به اتصال دائمی اینترنت می باشد. با توجه به نوع بازی ، شیوه کسب امتیاز و افزایش سطح کیفی بازیکن متفاوت خواهد بود. برای مثال در بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) امکان انتخاب شخصیت مورد نظر و تجهیز کردن آن در طول مسیر بازی وجود خواهد داشت. به اینصورت که آیتم های مختلفی برای کاربر قابل انتخاب خواهد بود. همینطور قابلیت فروش شخصیت ها مابین بازیکنان و کسب درآمد نیز وجود دارد.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی رمزی‌ان‌اف‌‌تی نیست. خطر از‌دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

آخرین مقالات

موضوعات مرتبط

هزینه ساخت nftسایت nft ایرانیخرید nft در ایرانهنر nft چیستمتاورس چیستکالکشن های معروف nftکیف پول NFT

عبارات مرتبط

بازی های nft رایگان برای اندرویدبازی nft رایگان اندرویدبازی های nft رایگان موبایل

4.4/5 - (16 votes)

3 thoughts on “بازی NFT

  1. رضا says:

    ممنون

  2. کافه گیم says:

    ممنون از این مطلب کاربردی

    1. ehsan says:

      بسیار سپاسگزاریم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *