making-nft-with-mobile

ساخت NFT با گوشی

ساخت nft با گوشی یکی از جذاب ترین روش های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. در حال حاضر بازار کریپتوکارنسی توانسته نگاه بسیاری از سرمایه گذاران دنیا را به خود جلب کند. در این بین سودهای کلانی که افراد مختلف با ساخت انواع nft کسب کرده‌اند، باعث شده تا این حوزه طرفداران زیادی داشته باشد. ساخت یک اثر هنری و فروش آن می‌تواند یک منبع درآمد هیجان انگیز باشد، به خصوص اگر به کارهای هنری علاقه داشته باشید. اما مساله زمانی جالب تر خواهد شد که بتوانید این آثار را با پر کاربرد ترین ابزاری که توسط انسان امروزی استفاده می‌شود، خلق کنید، یعنی با گوشی های هوشمند.


نحوه ساخت nft با گوشی

اگر به دنبال یک روش بی درد سر و کم ریسک برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها هستید، روشی بهتر از ایجاد یک دارایی دیجیتال و فروش آن به کاربران سراسر دنیا نخواهید یافت. لازم به ذکر است که ورود به این حوزه و کسب درآمد از NFT به سرمایه زیادی نیاز ندارد. بسیار خب ! شاید تا به اینجا بسیاری از افراد نیز با من هم عقیده باشند، اما ساخت یک دارایی که بتواند به فروش برسد، کار چندان ساده‌ای هم نیست، به خصوص اگر بخواهید آن را به قیمت‌های گزافی بفروشید. با این حال خوشبختانه امکان ایجاد یک اثر هنری مانند تصویر دیجیتال با استفاده از گوشی وجود دارد. بنابراین نیازی نیست حتما دست به دامان ابزار های قدرتمند شوید.
لازم به ذکر است ساخت nft با گوشی پروسه بسیار راحتی است. اجازه دهید کمی ساده تر به این موضوع نگاه کنیم. برای این که بتوانید اموال دیجیتال خود را بفروشید، تنها باید چند مرحله ساده را طی کنید. البته فکر این که با فشردن یک دکمه بتوانید یک توکن غیر معاوضه بسازید را از سرتان بیرون کنید. البته این بدین معنی نیست که رسیدن به درآمد از این روش آسان باشد. کافی است کمی اطلاعات خود را درباره بازار، رمز ارزها، کیف پول ارز دیجیتال و همچنین توکن های غیر قابل معاوضه (nft) افزایش دهید.

آموزش-nft-با-گوشی

 

نکاتی که قبل از ساخت هر نوع nft با گوشی باید بدانیم

برای ساخت nft رایگان با گوشی ابتدا باید پیش زمینه‌هایی داشته باشید، سپس وارد این حوزه شوید. در ادامه تمام آن چه شما برای ساخت nft نیاز دارید را بررسی خواهیم کرد:

  • بازار ارز دیجیتال را بشناسید: اجازه دهید به یک باور اشتباه میان افراد تازه کار بپردازیم. Nft به توکن‌ غیر قابل تعویض مشهور است در حالی که ارز دیجیتال توکن قابل تعویض نام دارد. در واقع تفاوت‌های زیادی بین هر دو وجود دارد که نشان می‌دهد این دو حوزه با یکدیگر یکسان نیستند. اما برای این که بتوانید nft بسازید، قطعا باید شناختی نسبی از بازار ارزها داشته باشید، چرا که خرید و فروش اموال دیجیتال به واسطه ارزهای دیجیتال صورت می گیرد.
  • با کیف پول های دیجیتال آشنا باشید: چنانچه تمایل به ساخت nft با گوشی دارید، قطعا می خواهید با فروش آن نیز درآمد کسب کنید. همان طور که پول های نقد خود را در بانک یا کیف پول نگهداری می کنید، برای حفظ ارز دیجیتال به دست آمده از فروش و خرید nft نیز باید کیف پول داشته باشید. بنابراین بد نیست با کیف پول هایی مانند متامسک نیز بیشتر آشنا شوید.
  • اپلیکیشن دلخواه ساخت nft را انتخاب کنید: اما به مهمترین بخش این قسمت رسیدیم. به نظر شما چگونه می توان به کمک گوشی های هوشمند یک اثری هنری یا دارایی دیجیتال ایجاد کرد؟ احتمالا درست حدس زده باشید، با برنامه هایی که برای گوشی توسعه داده شده اند، به راحتی می توانید دارایی منحصر به فردی خلق کنید و آن را برای فروش در معرض دید سرمایه گذاران قرار دهید.

ساخت-nft-با-گوشی

ساخت nft با گوشی اندروید

بدون شک شما نیز می خواهید روش ساخت nft با گوشی اندروید را بشناسید. فراموش نکنید برای موفقیت در این حوزه باید پیش زمینه هایی که گفته شده را بلد باشید. همچنین کمی خلاقیت در ساخت یک گالری یا اثر می تواند موفقیت شما را تضمین کند. اگر از طرفداران اندروید هستید و می خواهید یک اثر دیجیتال تولید کنید، ابزارهای زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • Curate
  • Enjin
  • 8bit painter

آموزش ساخت nft با گوشی

اکنون زمان آن رسیده تا به اصل مطلب بپردازیم. ایجاد nft با گوشی شاید در هر اپلیکیشن و پلتفرم تفاوتی جزئی داشته باشد، اما تمامی کارهایی که شما باید انجام دهید، تقریبا یکسان است. برای این که بتوانید دارایی دیجیتال خود را ایجاد کنید، کافی است چند گام زیر را بردارید:

گام اول – اثر هنری خود را خلق کنید

شاید فکر کنید که برای این کار باید حتما یک طراح حرفه‌ای یا موسیقی دان بزرگی باشید، اما سخت در اشتباه هستید. در این مرحله تنها باید چیزی را پیدا کنید که قابلیت تبدیل شدن به nft داشته باشد. باقی کار به شما و سلیقه تان بستگی دارد. در حال حاضر تبدیل عکس هایی با فرمت JPEG، PNG و … به توکن غیر قابل عرضه طرفداران زیادی دارد. برای این تبدیل می توانید از برنامه هایی که معرفی شد استفاده کنید.

گام دوم – کیف پول خود را بسازید

همانطور که پیش از این نیز گفته شد برای ساخت nft رایگان با گوشی باید کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید. به احتمال زیاد می دانید هر ولتی از ارزهای خاصی پشتیبانی می کند. بنابراین اگر بخواهید به دنیای nft وارد شوید، شاید بهترین گزینه‌ها برای شما کیف پول metamask و trust wallet باشد. البته دقت کنید که بسیاری از پلتفرم ها برای فروش دارایی شما ابتدا مقداری کارمزد از شما دریافت می کنند. به این ترتیب بهتر است مقداری ارز خریداری کنید تا بتوانید این هزینه را پرداخت کنید.

گام سوم – پلتفرم فروش خود را انتخاب کنید

حالا که با نحوه ساخت nft با گوشی آشنا شدید، حتما می خواهید آن را در یکی از پلتفرم های مشهور به فروش برسانید. خوشبختانه گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد، اما اگر بخواهید از معتبرترین گزینه ها استفاده کنید، Opensea و Rarible از معروف‌ترین پلتفرم‌های پیش روی شما هستند. نکته حائز اهمیت ، تحریم کاربران ایرانی توسط این پلتفرم ها می باشد. در صورت اطلاع ، حساب کاربر ایرانی بلافاصله بن خواهد شد.
اگر می‌خواهید بدون ریسک و نگرانی فعالیت خود را در این بازار آغاز کنید، می‌توانید از پلتفرم رمزی‌ان‌اف‌‌تی استفاده نمایید. علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی ، امکان مسدود شدن حساب کاربران در این پلتفرم وجود نخواهد داشت.

آموزش-ساخت-nft-با-گوشی

گام چهارم – nft را وارد کیف پول خود کنید

از این جا به بعد باید اثر هنری را به عنوان دارایی خود عرضه کنید. تنها کافی است تصویر یا هر دارایی دیگری را بر روی سایت آپلود کنید تا به کیف پولتان متصل شود. در چنین شرایطی هر کاربری بخواهد آن را خریداری کند، ارز دیجیتال به کیف پول شما منتقل خواهد شد و اثر هنری نیز به لیست اموال وی اضافه می شود.
اکنون توکن غیر مثلثی شما جزو دارایی های شما محسوب می شود. شما به سادگی می توانید وارد پلتفرم خود شده و اقدام به فروش آن کنید.

مزایای ساختن nft با گوشی

حالا که با طریقه ساخت nft با گوشی آشنا شدید ، به مزیت های اینکار اشاره خواهیم کرد. مزیت اول به راحتی و قابلیت دسترسی آسان مربوط می شود. برای اینکار تنها به یک گوشی هوشمند با سیستم عامل رایج ios یا اندروید نیاز دارید. شیوه کار با اپلیکیشن بصورت مرحله به مرحله می باشد و همین موضوع سبب خواهد شد تا پیچیدگی های ممکن به حداقل برسد.

مزیت بعدی به پشتیبانی کامل پلتفرم های خرید و فروش آثار NFT از ابعاد صفحه نمایش گوشی های هوشمند می باشد. به اینصورت که رابط کاربری اختصاصی برای نمایش موبایل طراحی شده است و تمامی مراحل بصورت کامل مشابه با ابعاد نمایشگر لپ تاپ قابل انجام است. کاربر به راحتی می تواند در هر لحظه با گوشی خود ، تمام اطلاعات و جزئیات را بررسی کند و NFT خود را به فروش برساند.

ساخت NFT با گوشی آیفون

در بخش قبل آموزش ساخت nft رایگان با گوشی اندروید بصورت کامل ذکر شد. فرقی بین مراحل ساخت با گوشی های اندروید و آیفون وجود ندارد. تمامی مراحل مشابه هم می باشند. تنها برای نصب و استفاده از اپلیکیشن های آیفون نیاز است تا از اپ استور اقدام شود. این در حالی است که برای اندروید می بایست به گوگل پلی متصل شد.

آموزش-ساخت-nft-رایگان-با-گوشی

سخن پایانی

ساخت nft با گوشی می تواند یکی از جذاب ترین روش های درآمدزایی در دنیای امروز باشد. برای این کار شما به سرمایه زیادی نیاز ندارید و در بسیاری از موارد می توانید به صورت رایگان یک اثر هنری خلق کنید و آن را به سرمایه گذاران دیگر بفروشید. بنابراین وقت را تلف نکنید و همین امروز دارایی دیجیتال خود را ایجاد کنید.


این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی رمزی‌ان‌اف‌‌تی نیست. خطر از‌دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

آخرین مقالات

موضوعات مرتبط

بهترین ایده برای nftهزینه ساخت nftسایت nft چیستبیشترین قیمت nftبازی nftمتاورس چیستکالکشن های nftکیف پول NFT

عبارات مرتبط

آموزش nft با گوشیساخت ان اف تی با گوشیطراحی nft با گوشیآموزش ساخت ان اف تی با گوشیآموزش ساخت nft با گوشی

4.1/5 - (32 votes)

6 thoughts on “ساخت NFT با گوشی

  1. Ali fathi says:

    God bless you

  2. Amir says:

    از اینکه وارد NFTمیشم راضیم

    1. ehsan says:

      امیرجان برات آرزوی موفقیت داریم

  3. Peymankargar says:

    Mamnon az shoma

  4. Farzane says:

    ساخت ان اف تی فقط از طریق پلتفرمها ممکنه؟

    1. ehsan says:

      این پلتفرم ها معروف تر و معتبرتر نسبت به سایرین هستن

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *