revenue-from-nft

درآمد از NFT

رشد عجیب و غریب بازار nft در طول چند ماه گذشته این پیام را برای سرمایه گذاران داشته است که درآمد از nft دیگر یک آرزو نیست. دارایی های دیجیتال در طول چند ماه اخیر توانسته اند به سبد سرمایه گذاران تنوع بیشتری ببخشند. البته با روندی که nft در پیش گرفته احتمالاً محبوبیت این سرمایه الکترونیکی در طول سال های آینده بیشتر هم می شود. آشنایی با نحوه کسب درآمد از ساخت nft جذاب است. یکی از مهمترین رخدادهای اقتصادی بزرگ در طول ماه های اخیر، فروش ۶۹.۳ میلیون دلاری NFT Beeple بوده است که سبب شده رویکرد مردم در مورد این سرمایه دیجیتال به طور کامل تغییر کند. بسیاری از مردم پس از این رویداد تلاش کردند تا سریع تر وارد میدان درآمدزایی از nft شوند و این فرصت طلایی اقتصادی را از دست ندهند.


درآمد از nft بوسیله ساخت و فروش آن

قطعاً بهترین راه برای کسب درآمد در این زمینه، ساخت و فروش nft می باشد. اما یک سوال بسیار مهم وجود دارد. چه افرادی می توانند خالق nft باشند. آیا مهارت خاصی برای کسب درآمد از ساختن توکن نیاز است. به طور کلی جواب منفی است. شما نیاز به مهارت خاصی در تولید توکن ندارید اما حتماً باید خالق چیزی باشید که بتوانید با تبدیل آن به nft کسب درآمد کنید. شما تقریبا می توانید هر چیز دیجیتالی را به عنوان NFT توسعه داده و از فروش آن درآمد داشته باشید. فایل های صوتی، فیلم، موسیقی، هنر دیجیتال و بسیاری از موارد مشابه، از جمله سرمایه های دیجیتالی شما هستند که می توانید با تبدیل آنها به NFT از آنها کسب درآمد کنید. توجه نمایید که تولیدات دیجیتالی شما به این شکل با مبالغ هنگفتی فروخته می شوند و قطعاً درآمدزایی جالبی از آنها خواهید داشت.

نحوه ساخت یک nft جذاب

در مورد اهمیت ساخت nft ، فروش و تاثیر آن در میزان درآمد از nft نکاتی را خدمت شما بیان کردیم. اما قطعاً شما هم این سوال را دارید که چگونه توکن های غیر قابل تعویض بسازید و از آنها کسب درآمد کنید. فرآیند ایجاد NFT را Minting می نامند. این فرآیند شامل مراحل زیر است:

  • قبل از اینکه برای ساخت و ایجاد یک NFT یا حتی فروش آن تلاش کنید، ابتدا باید متوجه شوید که قرار است چه کاری انجام دهید. یعنی شما باید بدانید که در چه مسیری وارد شده اید و توکن غیر قابل تعویضی که می خواهید بسازید اصلاً چه چیزی است.
  • دومین کار مهمی که باید برای ایجاد یک NFT انجام دهید، تحقیق و تحلیل بر روی پلتفرم ها و بازارهای NFT است. باید در نظر داشته باشید که سرمایه دیجیتالی ایجاد شده به وسیله شما در چه بازار هایی و در چه مقاطعی از زمان، درآمدزایی بیشتری برای شما خواهند داشت.
  • پس از پشت سر گذاشتن این مراحل، کاری که شما باید انجام دهید، ایجاد کیف پول دیجیتالی است. شما حتماً باید این کیف پول را راه‌اندازی کرده و آن را به پلتفرم معاملاتی مدنظرتان وصل کنید.
  • اما نهایتاً پس از ایجاد کیف پول و اتصال آن به پلتفرم، شما باید ساخت اولین توکن غیر قابل تعویض را شروع کنید. همانگونه که در بخش قبلی گفتیم، یک توکن غیر قابل تعویض هر چیزی می تواند باشد. از یک ویدیو گرفته تا یک نقاشی دیجیتالی جذاب می تواند به عنوان سرمایه دیجیتالی شما وارد پلتفرم شود.

درآمد-از-nft

روش‌های کسب درآمد از nft

اجاره دادن

کمی عجیب است اما این امکان وجود دارد که شما از طریق اجاره دادن NFT کسب درآمد داشته باشید. فرآیند اجاره دادن nft کاملاً مشابه اجاره دادن یکی از املاک شما به دیگران است. در این فرآیند، شما سرمایه دیجیتالی خودتان را برای مدت مشخصی در ازای مقداری پول اجاره می دهید.

حق امتیاز

یکی از نکات جالب در مورد nft این است که شما می توانید حتی پس از فروش این دارایی دیجیتال به افراد دیگر، حق امتیاز مادام ‌العمر آن را در اختیار داشته باشید. این ویژگی، فرصت خوبی را به ویژه برای هنرمندان فراهم می‌آورد.

تجارت

در دنیای سرمایه های دیجیتالی، کسب درامد از ساخت توکن ، اولین و آخرین راه نیست. شما می توانید بدون آنکه هیچ توکنی بسازید از دنیای nft ها کسب درآمد کنید. شما می توانید مجموعه ای از nft های ارزشمند را خریداری کرده و پس از مدتی آن ها را با مبلغی بیشتر به فروش برسانید.

بازی

شاید جالب باشد بدانید که می توانید از طریق بازی کردن هم در دنیای NFT ها کسب درآمد داشته باشید. سرمایه های دیجیتالی در برخی بازی ها در آیتم های درون بازی که مبتنی بر بلاکچین هستند مورد معامله قرار می گیرند و شما می توانید آنها را به دست آورید.

سرمایه‌گذاری

وقتی از کسب درآمد به وسیله nft ها صحبت به میان می آوریم، سرمایه گذاری در شرکت های NFT نیز یک استراتژی بسیار خوب محسوب می شود. بسیاری از استارتاپ هایی که در بازار کریپتو وجود دارند، نوید آینده درخشانی را می دهند که شما با سرمایه گذاری می توانید در این آینده درخشان سهیم شوید.

درآمد-nft

بررسی برخی از معاملات nft

قطعاً تا اینجا مطلب شما هم متوجه شده اید که درآمد از nft کاملاً واقعیت داشته و به عنوان یک روش نوین درآمدزایی شناخته می شود. در ادامه می خواهیم محبوبترین معاملات NFT که در اینترنت سر و صدای زیادی به پا کردند را با هم بررسی کنیم:

  • کریس تورس، همان کسی که کلیپ معروف Nyan Cat را خلق کرد، تصمیم گرفت محصول خودش را بعد از یک دهه انتشار در اینترنت از طریق NFT به فروش بگذارد. او از طریق معامله بزرگی که انجام داد توانست مبلغ جالب‌ توجه 590000 دلار سود را به دست آورد.
  • جک دورسی، مدیرعامل توییتر ، یک معامله جالب توجه در دنیای nft انجام داد که به شما ثابت می کند می توانید با هر چیزی در این دنیای مالی جدید، درآمدزایی داشته باشید. دورسی، اولین توییت خودش را به عنوان nft به حراج گذاشت و به عنوان یکی از اولین فروشندگان این سرمایه دیجیتالی شناخته شد. او توانست از طریق فروش همین توییت، 2500000 دلار پول به دست آورد. البته جک دورسی این مبلغ را صرف امور خیریه کرد.
  • خانه کریستیز، گرانترین حراج تاریخ NFT را تا به امروز برگزار کرده است. این اقدام، مشهورترین حرکت این شرکت در تاریخ بلاک چین نیز می باشد. چیزی که این شرکت اقدام به فروش آن کرد، یک فایل JPEG بزرگ، شامل ۵۸۰۰ تصویر مجزا بوده که توسط یک طراح گرافیک آماده شده بود. با وجود اینکه این تصاویر چندان جذاب نبودند اما با رقمی در حدود 70،000،000 دلار به فروش رسیدند. پس از این اتفاق، کماکان حراج های بزرگ nft ادامه دار هستند و موفقیت های زیادی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده اند.

همانگونه که مطالعه کردید در دنیای عجیب و غریب nft شما از هر چیزی می توانید درآمد زایی کنید. حتی فایل های دیجیتالی که در گذشته تولید کرده اید نیز امروز می توانند تبدیل به یک سرمایه اقتصادی بزرگ برای شما شوند. فرصت فعالیت در حوزه nft اکنون برای شما به بهترین شکل فراهم است. امیدواریم آن را به راحتی از دست ندهید.


آینده درآمد از nft ها به چه شکل خواهد بود؟

آینده، چیزی است که ما از آن هیچ خبری نداریم. پیش بینی های ما تنها ابزار ما هستند که به ما کمک می کنند، بخش کوچکی از آینده را بشناسیم و برای آن تصمیم بگیریم. البته همیشه این پیش بینی ها درست از آب در نمی آیند و ریسک خاص خود را دارند. در مورد دنیای جدید nft نیز این موضوع کاملا صدق می کند. نمی توان در مورد سرمایه های دیجیتالی به طور قاطعانه صحبت کرد اما تحلیل های منطقی نشان می دهد که این بازار به این زودی ها افت نخواهد کرد. در واقع، بازاری که بتواند استعداد های مردم را به بهترین شکل در معرض دید جهانیان قرار دهد و آنها از هوش و استعداد خودشان کسب درآمد کنند، محبوب همه مردم است. هر بازاری هم که محبوبیت داشته باشد برای دهه های طولانی در فضای اقتصادی جهان می درخشد.
ورود به این بازار کمترین ریسک را دارد و در مقابل، درآمد آن کمترین هزینه ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت و بالاترین سود را از آن به دست خواهید آورد. همانطور که در مطالب قبلی گفتیم، شما می توانید حتی از یک پیام متنی در شبکه های اجتماعی هم کسب درآمد داشته باشید. البته به شرطی که آن پیام متنی ارزشمند شود. یعنی شما مخاطبان زیادی را به حساب های خودتان جذب کرده باشید و از این طریق بتوانید در دنیای nft کسب درآمد کنید.
هرچند نحوه کسب درامد از ایجاد nft به هیچ وجه محدود نیست. هرچه زمان بگذرد روش های جدیدی برای کسب درامد از ساخت توکن نیز به وجود خواهد آمد. میزان درآمد از nft هم یکسان نخواهد بود. هرچه nft خلق شده توسط شما جذاب تر باشد، توجه بیشتری به آن جلب می‌شود و درآمد آن بالاتر می رود. خلاصه مطالب ما اینکه، در مورد این بازار در آینده صحبت های بیشتری خواهید شنید. پس بهتر است امروز تصمیم بگیرید که در آینده یکی از سخنرانان موفق دنیای nft باشید، به جای آن که شنونده دستاوردهای دیگران شوید.

کسب-درآمد-از-ساخت-توکن

کسب درامد از ساخت توکن

کسب درآمد از nft وابسته به این است که شما بهترین پلتفرم معاملاتی را برای آن پیدا کنید. برای خرید و فروش توکن های غیرمثلی هم پلتفرم‌هایی در داخل کشور موجود هستند و هم پلتفرم‌های خارجی هستند که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. رمزی ان اف تی اولین پلتفرم فارسی زبان می‌باشد که در زمینه خرید و فروش آثار هنری nft فعالیت دارد. این پلتفرم، انواع و اقسام امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا معاملاتی مطمئن در دنیای تجارت نوین را تجربه کنید.
در مورد پلتفرم‌های خارجی، ذکر یک نکته ضروری به نظر می‌رسد. مشکل بسیار بزرگ برای معامله‌گران ایرانی دارند. در صورتی که پلتفرم‌های خارجی متوجه شوند، حساب کاربری متعلق به یک شخص ایرانی است، سریعاً نسبت به بلوکه کردن حساب اقدام می‌کنند. مسدود شدن حساب بدترین اتفاقی است که می تواند برای یک معامله‌گر رخ دهد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه به سراغ پلتفرم‌های خارجی نروید و از پلتفرم‌های معتبر داخلی مثل ramzinft کمک بگیرید.

سخن آخر

در این بخش بصورت خلاصه به نحوه کسب درآمد از nft خواهیم پرداخت. گسترش معامله کریپتوکارنسی ها سبب ایجاد بازاری بصورت دیجیتال شده است. در کنار آن موضوع NFT ها امروزه بصورت یک ترند جهانی تبدیل شده است. موارد زیر نمونه هایی از بهترین شیوه درامد از طریق NFT می باشد.

  • ساخت و فروش انواع NFT : یکی از بهترین راه های درامد زایی از nft ، ساخت و به دنبال آن فروش اثر می باشد. شما براحتی می توانید انواع آثار هنری از قبیل طرح و نقاشی ، ویدئو و بسیاری از موارد دیگر را بصورت توکن غیر قابل تعویض درآورید. سپس از طریق پلتفرم های معتبری نظیر رمزی ان اف تی اقدام بفروش آن نمایید.
  • از طریق بازی : بازی های معتبری همچون اکسی اینفینیتی و سندباکس امکان درامد از طریق nft را برای کاربران فراهم کرده اند. بازیکنان با اتصال کیف پول ارز دیجیتال خود ، امکان بدست آوردن کریپتوکارنسی و تبدیل آن به رمز ارز مورد نظر خود را خواهند داشت. این اتفاق با اجرای بازی و طی کردن مراحل و آپگرید کردن شخصیت ها امکان پذیر است.
  • اجاره دادن توکن : همانطور که قبلتر اشاره شد ، اجاره دادن توکن غیر قابل تعویض یک راه کسب درامد از NFT می باشد. برخی از افراد که سرمایه مناسبی برای خرید توکن های NFT را ندارند ، می توانند از طریق برخی از پلتفرم ها اقدام به اجاره این توکن ها کنند. با استفاده از آنها می توانند در بازی ها شرکت کرده و درآمد داشته باشند.

در این مقاله به آموزش کسب درآمد از nft و مزایای آن اشاره داشتیم. از شما دعوت میکنیم تا از سایر مقالات بلاگ رمزی‌ان‌اف‌تی بازدید نمایید.

راه-کسب-درامد-از-nft

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی رمزی‌ان‌اف‌‌تی نیست. خطر از‌دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

آخرین مقالات

موضوعات مرتبط

هزینه ساخت nftبیشترین قیمت nftتوکن nft چیستسایت nftبازی nftکالکشن nftوب3 چیست

عبارات مرتبط

درآمد nftدرآمد nft چقدر استدرامد ان اف تیکسب درآمد از nft در ایراندرامد از ان اف تیکسب درآمد از طریق nftکسب درآمد از nft بدون سرمایه

4.1/5 - (22 votes)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *