nft-ape-price

قیمت NFT میمون

مدت زیادی نیست که مبحث NFT خصوصا Bored Ape nft در میان کاربران داغ شده است. ممکن است در ابتدا این سوال پیش آید که nft میمون چیست ؟ در میان تمامی توکن های غیر مثلی های موجود در دنیا nft میمون خسته از محبوبیت بسیار بالاتری از دیگر مجموعه‌ها همچون World of Women یا Cool Cats برخوردار است. اما چه چیزی این مجموعه را منحصر به فرد کرده است؟ قیمت nft میمون از چه مقدار شروع می‌شود؟ اگر شما نیز علاقه دارید تا درباره این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه شوید.

Nft میمون خسته

همان‌طور که اشاره کردیم بازار دنیای Bored Ape nft و خرید و فروش در آن بسیار داغ است. مجموعه NFT میمون‌ های کسل یا همان Bored Ape Yacht Club یکی از نمونه توکن‌های NFT است که قیمت بسیار بالایی دارد. این ویژگی در کنار خاص بودن هر یک از آنها می‌تواند سود بسیار زیادی را برای صاحب خود به ارمغان بیاورد.
خاص بودن این NFT به این دلیل است که با هر شخصی با خرید حتی یکی از این میمون‌ها بدون در نظر گرفتن قیمت nft میمون می‌تواند به عضویت باشگاه اختصاصی در نرم‌افزار Discord درآید. در این باشگاه شما میتوانید با تمامی افراد دیگری که یکی از این NFT هارا در اختیار دارند صحبت کنید.


ویژگی های منحصر به فرد Bored Ape nft

همان‌طور که می‌دانید هر آواتار یا همان تصویر در این شبکه کاملاً منحصربه‌فرد است. تمامی این Bored Ape nft بر پایه استاندارد ERC-721 در بلاک چین اتریوم قرار گرفته‌اند که خود این شبکه به هر NFT یک آدرس خاص را تخصیص می‌دهد. هر میمون دارای 7 ویژگی متفاوت همچون پس‌زمینه، لباس، گوشواره، چشم، پوست، کلاه و دهان است.
Bored Ape NFT متشکل از بیش از 10 هزار توکن منحصر به فرد است که به‌صورت الگوریتمی طراحی و تولید شده است. پس از آن سری Mutant Ape Yacht Club نیز منتشر شد که موفقیتی مشابه سری قبل برای تولیدکننده آن در برداشت.

قیمت nft میمون های کسل

اولین سری nft میمون های کسل که وارد بازار شدند بر اساس قیمت کارمزد گس و مینت کردن بین 200 تا 300 دلار ارزش‌گذاری شدند. این در صورتی بود که تیم Bored Ape از هیچ طرح منحنی پیوندی استفاده نکرد.
اما در عرض یک روز پس از اولین نمایش تمامی 10 هزار میمون فروخته شدند. تنها چند هفته بعد قیمت nft میمون به طور شگفت‌آوری بالا رفته و هر یک از آنها با افزایش 600 تا 800 درصدی مواجه شدند. البته در مواردی خاص همچون خرید یکی از میمون‌های خاص توسط کری با قیمت 180 هزار دلار قیمت تمامی این مجموعه را افزایش داد.
همان‌طور که اشاره کردیم پس از انتشار سری اولیه این مجموعه NFT، سری تازه‌ای با نام Bored Ape Mutant Club یا به‌اختصار BAMC نیز منتشر شد. این مجموعه که شامل 20 هزار توکن است که البته 10 هزار عدد از آنها توسط صاحبان توکن‌های قبلی ایجاد شد.

خرید-nft-میمون

صاحب Bored Ape Yacht club چه کسانی هستند؟

اطلاعات زیادی از ایده‌پردازان و صاحبان آزمایشگاه یوگا در دسترس نیست. هر بنیان‌گذار آن صرفاً با نام مستعاری خود را معرفی کرده است که به ترتیب، کارامل، گوردون گونر، امپراتور توماتو کچاپ و نو سانس بنیان‌گذاران این کلاب هستند. هویت اصلی این افراد به لطف توییتر و کاربران آن مشخص شد که اگر مجموعه Bored Ape را دنبال کنید با صاحبان اصلی این مجموعه آشنا خواهید شد.

چرا قیمت nft میمون‌های کسل زیاد است؟

همان‌طور که اشاره کردیم تعداد محدودی از nft میمون کسل در بازار عرضه شد. همین موضوع در کنار خاص بودن هرکدام از آنها باعث ایجاد محبوبیت و تقاضای بالا برای داشتن این توکن‌ها شد. کمیاب شدن این توکن‌ها در زمان رونمایی باعث افزایش قیمت nft میمون شد.
ازاین‌رو مالکان این مجموعه نیز افراد محدودی هستند که این افراد به‌صورت قانونی حق استفاده تجاری از مجموعه Bored Ape را خواهند داشت. در کنار آن نشان‌دادن دارایی آن خصوصاً در زمان پاندمیک کرونا و افزایش توجه‌ها به دنیای دیجیتال باعث شد تا بسیاری از افراد خواهان خرید یک میمون دیجیتال باشند.

گرانترین-nft-میمون

نکات مهم قبل از خرید nft میمون

قطعاً اگر تا این قسمت مقاله همراه ما بودید دوست دارید که یک میمون کسل را نیز برای خود خریداری نمایید. اما نکاتی وجود دارد که حتماً قبل از خرید باید از آنها مطلع باشید. بازار NFT و به‌طورکلی بازار رمزارز مستقیماً به عرضه و تقاضا مرتبط است. همین موضوع می‌تواند نوسانات قیمتی بسیار بالایی را برای رمزارزها و البته NFT ها ایجاد کند. شاید خرید یک توکن همچون ان اف تی میمون کسل بتواند برای شما سودآور باشد اما به یاد داشته باشید که هر زمان امکان ازدست‌رفتن بخشی یا حتی کل سرمایه شما نیز وجود دارد.

از کجا nft میمون‌های کسل بخریم؟

قطعاً یکی از سؤالات شما این خواهد بود که چگونه میتوانید یکی از عضوهای مجموعه nft میمونهای کسل را برای خودتان داشته باشید. برای خرید یک توکن BAYC می‌بایست هزینه‌ای حدود 25 اتریوم را در اوپن سی در نظر داشته باشید. اوپن سی منبع اصلی خرید NFT میمون کسل و دیگر توکن‌های غیرمثلی است. البته اگر نمی‌خواهید همچنین هزینه‌ای را برای خرید یک اثر دیجیتال پرداخت کنید میتوانید بخشی از آن را به‌وسیله سایت Fractional به‌صورت اشتراکی خریداری نمایید. در این وبسایت چندین توکن این مجموعه با قیمت NFT میمون متفاوت نگهداری می‌شود. البته لازم به ذکر است که پلتفرم های خارجی به علت تحریم ، اکانت کاربران ایرانی را مسدود می کنند.
اما بهترین روش برای تهیه انواع nft ، وبسایت ramzinft است. رمزی ان اف تی یک پلتفرم ایرانی برای خرید و فروش آثار هنری nft است که میتواند انتخاب مناسبی برای کاربران ایرانی باشد.


آینده بازار NFT میمون خسته

هرچند نمی‌تواند با قاطعیت درباره آینده این بازار، خصوصاً مجموعه nft میمون‌های کسل نظر داد. اما با توجه ‌به وجود ویژگی‌های منحصر به ‌فرد همچون دسترسی اعضا به باشگاهی خاص داشتن یک NFT همانند خرید یک ساعت رولکس الماسی یا کفشی به رنگ سبز نئونی است! با توجه ‌به این که طراحان این مجموعه همچنان به دنبال ایجاد تغییرات و خاص کردن میمون‌های خود هستند و از طرفی تقاضا برای این توکن‌ها رو به افزایش است قطعاً این بازار انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

زمین، متاورس و NFT میمون کسل

چندی پیش کریپتو یوگا لبز تصمیم گرفت که زمین‌های متاورسی به تعداد 55 هزار قطعه به ارزش 357 میلیون دلار خریداری کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهد. هر یک از این قطعه زمین‌های میمون کسل حدود 305 عدد ارز Ape Coin و کارمزد 3 اتریومی ان قرار گرفت. البته برای عدم حمله نهنگ‌ها محدودیت 2 قطعه زمین برای هر کاربر نیز در آن قرار گرفت. باتوجه‌به قیمت زمین و وجود تنها 20 هزار کیف پول که در آن حداقل 305 ApeCoin وجود داشته باشد به نظر می‌رسد که تعداد کمی از افراد بتوانند 2 تکه زمین را تصاحب کنند. دسته بعدی کاربران تنها توانایی خرید یک قطعه زمین را خواهند داشت. حال باید منتظر شد و دید که آیا این زمین‌ها نیز همچون مجموعه میمون کسل افزایش قیمت خواهند داشت یا خیر.

قیمت-nft-میمون

افراد مشهوری که Bored Ape Yacht Club را خریداری کردند

در سال گذشته افراد مشهور بسیاری ان اف تی میمون های کسل را خریداری کرده‌اند. جیمی فالون، سرنا ویلیامز، جاستین بیبر و … همگی از یک میمون خسته برای عکس پروفایل شبکه‌های اجتماعی خصوصاً توییتر خود استفاده می‌کنند. بسیاری دیگر از هالیوودی‌ها و ورزشکاران نیز به تهیه توکن‌های غیرمثلی روی آورده‌اند که نشان می‌دهد این بازار برای طیف وسیعی از کاربران جذاب شده است.

قیمت میمون های nft در ایران

قیمت nft میمون الان با تبدیل به واحد پولی ریال ، مبلغ بسیار زیادی خواهد شد. در ابتدا قیمت آنها معادل 200 الی 300 دلار آمریکا بود. پس از فروش تمامی توکن های میمون کسل ، شاهد رشد چندین برابری آنها هستیم. افراد مشهوری در سراسر دنیا از جمله خریداران این مدل از NFT می باشند. در صورتی که قصد خرید هریک از این طرح ها را داشته باشید ، می بایست هزینه بسیاری را پرداخت کنید.

سخن پایانی

هرچند که Bored Ape Yacht Club پرچمدار و پیشرو در زمینه P2E است اما هر روز تعداد بیشتری از این مجموعه‌ها توسط کاربران در دنیای رمزارزها منتشر می‌شود. شاید همچون بیت‌کوین که هیچ رمزارزی نتوانست به قیمت آن نیز نزدیک شود سری BAYC نیز همیشه در بالای رتبه‌بندی و قیمت باقی بماند. مشخص است که این پروژه همچنان درحال‌توسعه است. مشخص است که افرادی که کنترل را بر عهده دارند همچنان تلاش می‌کنند تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کنند. اگر شما نیز مایل به خرید یک ان اف تی هستید، قطعا Bored Ape nft پیشنهاد ما برای شما خواهد بود. حتی اگر حاضر به خرید یک عدد از این میمون‌ها نیستید می‌توانید بخشی از آن را به‌صورت اشتراکی با بقیه کاربران خریداری نمایید.

قیمت-میمون-های-nft

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی رمزی‌ان‌اف‌‌تی نیست. خطر از‌دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

آخرین مقالات

موضوعات مرتبط

نکات فروش nftسایت خرید nftساخت nftدرآمد از nftبازی nftمتاورس چیست؟کالکشن های معروف nftوب 3 چیستبهترین کیف پول برای nft

عبارات مرتبط

گرانترین nft میمونمیمون nftمیمون ان اف تی

4.4/5 - (14 votes)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *