highest-price-nft

بیشترین قیمت NFT

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیشترین قیمت nft مربوط به کدام اثر بوده است. قیمت nft های معروف به قدری عجیب هستند که در ابتدا شوخی به نظر می رسند. اما واقعا این قیمت ها روی آثار دیجیتالی گذاشته میشود! در اینجا چند تا از این آثار را با هم مرور می کنیم.


همه روز: 5000 روز اول

بیپل یکی از معروفترین خالقان ‏nft ها به شمار می آید. مایک وینکلمن، معروف به بیپل، کسی است که به واسطه فعالیت زیاد در بازار ‏nft ها و آثار هنری خاص خودش، معروفیت زیادی در این بازار دارد و بیشتر آثار او با قیمت های میلیون دلاری به فروش می رود. بیپل یکی از توکن های خود را به نام (( همه روز: ۵۰۰۰ روز اول )) وارد بازار nft ها کرد و با قیمت بالایی توانست آن را به فروش برساند. در واقع او ۵۰۰۰ اثر هنری ابتدایی خود را، در یک تصویر ادغام کرده است. این اثر دیجیتالی جذاب به ارزش 69.3 میلیون دلار ، از گرانترین nft های به فروش رفته است.

قیمت nft کریپتوپانک

یک استودیوی کانادایی به نام لاراو لبز با استفاده از دو مهندس نرم افزار، توانسته ‏ nftهای معروف به نام پانک ایجاد کند. انواع و اقسام ‏nft ها تولید شده توسط این شرکت، با فروش بالایی مواجه شده اند. یکی از دلایل محبوبیت کریپتوپانک ها این است که، این آثار جزو نمونه های اولیه از توکن های غیرقابل تعویض بودند و شاید به همین دلیل ارزش بالایی دارند. به خاطر اینکه اولین ها همیشه ارزشمند هستند. مثل اولین توییت تاریخ! قیمت ان اف تیکریپتو پانک (همین استیکر به نظر ساده!) 7.5 میلیون دلار است.

highest-price-nft

Right-click and Save As guy ایکس کپی

این اثر که در واقع ساخته شده توسط یک رپر آمریکایی است نیز حدود 7 میلیون دلار ارزش داشته است!

قیمت nft ادغام

بالاترین قیمت nft برای یک اثر دیجیتالی به نام ((ادغام)) تعیین شده است. در واقع پرفروش ترین اثر حال حاضر ‏nft ها، تصویری به نام ادغام است که 91 میلیون دلار فروخته شد.

Crossroad

کراس رود (که اثر قابل تاملی است) نیز 6.6 میلیون دلار فروخته شد. این اثر، جثه بزرگ ترامپ را که به صورت برهنه روی زمین افتاده و روی بدنش الفاظ زشتی نوشته شده است و مردم بی اعتنا از کنارش می گذرند را، به تصویر می کشد.

کلاک

قیمت nft کلاک که در واقع از یک هنرمند ناشناس وارد ‏nft ها شده نیز، پنجاه و دو میلیون دلار تخمین زده شده است. این اثر زمانی که بنیانگذار ویکی لیکس در زندان بوده است را نشان می‌دهد و مفاهیم مربوط به دفاع از حقوق بشر را مدنظر دارد.

کد منبع World Wide Web

کد برنامه نویسی www نیز که جزو مهم ترین کدهای شبکه است با ارزشی معادل 5.43 میلیون دلار فروخته شد.

توییت جک دورسی!

به نظر شما قیمت این nft نوشتاری چقدر است؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی دیگر از آثار دیجیتالی که بسیار ارزشمند بوده، اولین توییت مدیرعامل و بنیانگذار توییتر، جک دورسی بود که به مبلغ ۲.۹ میلیون دلار به فروش رفت.

jack-dorsey-twitter-nft

در حال حاضر بازار ‏nft ها بسیار داغ است و باید منتظر باشیم ببینیم سرنوشت این بازار چه خواهد شد. آیا قیمت ان اف تی ها کاهش می یابد یا همچنان شاهد رشد آنها خواهیم بود؟

قیمت nft های گران ایرانی

فعلا اخباری از ‏nft های ایرانی و به تبع آن قیمت توکن های غیر مثلی هنرمندان داخلی مطرح نشده است. به نظر بیشتر کاربران ایرانی در حال رصد و پایش این بازار هستند. همانطور که در ابتدای عرضه ارزهای دیجیتال، ابتدا کاربران ایرانی با دیده تردید، به آن نگاه می کردند. اما امروزه تعداد سهامداران ایرانی در ارزهای دیجیتال، بسیار زیاد است. از این رو در مورد گرانترین nft ایرانی فعلا نمی توان نظر داد.


سرمایه گذاری در nft ها

امروز آثار هنری و اطلاعات کلکسیونی دیجیتالی، با قیمت های بسیار زیاد در بازار nft ها عرضه می شوند. هنرمندان دیجیتال قطعا می‌توانند در این بازارها نیز، فعالیت های خود را داشته باشند. البته هیجان روانی این بازار بسیار زیاد است.
اگر علاقمند به سرمایه‌گذاری در بازار و کسب درآمد از nft هستید، می‌توانید در پلتفرم های مطرح NFT فعالیت داشته باشید. اما می بایست به این نکته توجه داشته باشید که پلت فرم های خارجی برای خرید و فروش آثار هنری nft ، فعالیت کاربران ایرانی را محدود یا حتی مسدود می کنند. اما نگران نباشید. ما یک راهکار بسیار مناسب برای خرید توکن nft ارائه می دهیم.

بیشترین-قیمت-nft

کاربران ایرانی چگونه nft بخرند؟

اگر قصد دارید شما هم در دنیای جذاب nft ها وارد شوید، به شما یک پلتفرم بسیار خوب معرفی می کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت خرید nft ” رمزی ان اف تی ” بدون هیچ محدودیتی آثار هنری nft را خریداری کنید. با استفاده از این پلتفرم، بدون هیچ محدودیتی می توانید به خرید و فروش آثار هنری دیجیتال بپردازید.
این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی رمزی‌ان‌اف‌‌تی نیست. خطر از‌دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

آخرین مقالات

موضوعات مرتبط

توکن nft چیستقیمت nft میمونهزینه ساخت nftفروش nft در ایرانبهترین کیف پول های nft

بالاترین-قیمت-NFT

4.8/5 - (5 votes)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *