what-is-ape-nft

NFT میمون چیست ؟

Nft میمون شامل مجموعه ای از تصاویر است که خریداری، فروخته و معامله می شوند. آنها به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته می شوند و ارزش آنها براساس بازار تنظیم می شود. همچنین ممکن است بسیار ارزشمند، یا در یک لحظه بی ارزش شوند. اگر در مدت زمان تعیین شده، توجه کاربران را به خود جلب کنند، می توانند به عنوان یک هنر دیجیتال و یک کالای با ارزش باقی بمانند.
Bored Ape Yacht Club مجموعه ای از 10000 تصویر مصور میمون است. هر تصویر پرتره ای از میمون با پس زمینه رنگی است که هریک سبک منحصر به فردی دارد. هر آواتار شامل ویژگی های متفاوتی مانند رنگ پس‌ زمینه، چهره، لباس، حالت‌ و … است. که این ویژگی ها تغییر کرده و با هم ترکیب می شوند تا 10000 nft منحصر به فرد را تشکیل دهند. ویژگی‌ ها، سبک‌ ها، ترکیب ‌ها و طرح ‌های مختلف هر کدام به ایجاد یک میمون nft با ارزش خاص کمک می‌ کنند.


ویژگی میمونهای nft

ویژگی ape nft چیست ؟ آنها که به عنوان توکن‌ های غیرقابل تعویض شناخته می شوند اوراق بهادار مالی هستند که از داده‌های دیجیتالی ذخیره شده در یک دفتر کل دیجیتال به نام بلاک چین تشکیل شده ‌اند.NFT ها معمولا فایل های ویدئویی، صوتی و عکس هستند. بنابراین بلاک چین اطلاعات دیجیتال NFT از جمله حقوق مالکیت را ذخیره می کند.
این اطلاعات به میمونهای nft امکان خرید، معامله یا فروش در فضای کریپتو را می دهد. بنابراین آنها فایل ‌های منحصربه ‌فرد با سابقه خرید هستند که می ‌توان آنها را با بلاک چین تایید کرد. در این صورت ارزش NFT ها براساس تقاضای بازار و کمبود عمدی آن تعیین می شود.
مجموعه 10000 تایی آن به صورت الگوریتمی با بیش از 172 صفت ممکن که کمیاب بودن هر میمون را تعیین می کند، ایجاد شده است. برخی از این ویژگی ‌ها عبارتند از: چشم لیزری روی 69 میمون، پرتوهای آبی روی 49 میمون، خز طلایی روی 46 میمون، و دهان ” Bred Unshaven Pizza ” که تنها 26 نمونه از آن وجود دارد. هر چه یک تصویر ویژگی های کمیاب تری داشته باشد،NFT ارزشمندتر است.
میمونهای nft به صورت گروهی منتشر شدند و مردم می ‌توانستند آنها را با یکی از انواع رایج ارزهای دیجیتال به نام اتریوم خریداری کنند. ارزش کریپتوکارنسی می تواند مانند یک سهام کم و زیاد شود و ارزش NFT نیز به همین ترتیب افزایش و کاهش می یابد. بی ثباتی ارزهای دیجیتال نیز سبب بی ثباتی قیمت، مالکیت و خرید و فروش آنها می شود.
اولین نسخه عکس nft میمون تقریبا 300 دلار در اتریوم قیمت داشت. از آن زمان به بعد، قیمت بعضی از آنها به چند صد هزار دلار افزایش یافته و تعدادی نیز به ارزش میلیون ها دلار اتریوم فروخته شده است.

کاربردهای ape nft چیست؟

میمون های nft را می توان با ارز دیجیتال اتریوم خرید و فروش و معامله کرد. سپس می توان ارز دیجیتال را با دلار آمریکا معامله کرد. نمونه هایی از کاربردهای میمون های nft در دنیای واقعی شامل موارد زیر است.

nft-میمون-چیست

آواتار

میمونهای nft را می توان به عنوان آواتار در رسانه های اجتماعی و در سراسر متاورس مشاهده کرد. هدف آن نیز این است که ارزش آنها را بالا ببرند. افراد ثروتمند و مشهور صاحب این NFTها هستند، بنابراین آنها انگیزه مالی دارند تا آنها را تا حد امکان در دنیای واقعی بگنجانند.

سرمایه گذاری

قیمت nft میمون و ارز دیجیتال اتریوم در نوسان است بنابراین ارزش هر دو به طور پیوسته افزایش می یابد. این نوع جدید سرمایه گذاری می تواند مزایای متعددی را برای آداپتورهای اولیه ایجاد کند. همچنین این احتمال وجود دارد که قیمت هر دوی آنها هر لحظه سقوط کند.

کالا و مجوز

هر عکس nft میمون متعلق به کسی است که آن را در بلاک چین دارد. آن شخص می تواند از میمون خاص خود به هر شکلی که صلاح بداند استفاده کند. آنها می توانند با تصویر به هر شکلی که می خواهند بازاریابی کنند. صاحبان NFT می توانند پیراهن یا کلاه را با تصویر میمون خاص خود تولید کنند. اگر بخواهند می توانند یک انیمیشن تولید کنند. اما فقط آنها می ‌توانند از تصویر میمون‌ های خود استفاده کنند.

ان-اف-تی-میمون

روش ساخت nft میمون خسته

Nft میمون هایی که وجود دارند قبلا ایجاد و فروخته شده اند. بعید است که میمون جدیدی تولید شود، زیرا ارزش NFT های Bored Ape که در حال حاضر وجود دارند را کاهش می دهد. برای ایجاد یک کمبود داخلی، تعداد آنها در 10 هزار محدود شده است. با افزایش محبوبیت مجموعه، ارزش هر میمون افزایش می یابد. اگر میمون های بیشتری تولید و فروخته می شد، قیمت کلی آنها نیز کاهش می یافت. این برای هر کسی که مجموعه اولیه را نگه دارد مشکل ایجاد می کند.
بنابراین، بعید است که nft میمون جدیدی تولید و به مجموعه اصلی اضافه شوند. این بدان معنا نیست که نمی توان یک مجموعه نسل دوم تولید کرد. اگرچه مجموعه دیگری به نام “باشگاه میمون جهش یافته” وجود دارد، اما آنها نسل دوم هستند. با این وجود NFT ها فقط با نسخه اصلی طبقه بندی و قیمت گذاری نمی شوند.
ساخت nft میمون خسته معمولا بر روی پلتفرم هایی انجام می شود که تجارت این توکن ها را نیز تسهیل می کند. به این پلتفرم ها بازار NFT نیز می گویند. در سطح جهانی، پلتفرم هایی مانند Open Sea و Rarible برخی از بزرگترین بازارهای NFT هستند. این روزها تقریبا هر صرافی ارز دیجیتال یک بازار NFT جداگانه را در برنامه ها و وب سایت های خود ارائه می دهد.
نکته که می بایست به آن اشاره کرد ، تحریم کاربران ایرانی توسط این پلتفرم ها می باشد. برای اینکه با بهترین سایت فروش nft آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.
هنگام ساخت nft ، فرصت فروش یا نمایش آن را به بازدیدکنندگان خواهید داشت. بازارهای NFT به کاربران اجازه می دهند اقلام دیجیتال خود را در عرض چند دقیقه به NFT تبدیل کنند. استخراج NFT اساسا به معنای تبدیل یک فایل دیجیتال به یک NFT مبتنی بر بلاک چین است. در ادامه برخی از مراحلی که برای ایجاد NFT باید بدانید آورده شده است.


یک کیف پول کریپتو راه اندازی کنید

قبل از ایجاد NFT ، کاربران باید یک کیف پول رمزنگاری شده راه اندازی کنند. در حال حاضر MetaMask و Trust wallet از محبوب ترین کیف پول های رمزنگاری هستند که با بلاک چین اتریوم سازگار اند. برخی کیف پول های دیگر نیز وجود دارند که با دیگر بلاک چین ها مانند Polygon (MATIC) و Solana (SOL) سازگار هستند.

یک بازار NFT را انتخاب کنید

شما باید یک بازار NFT انتخاب کنید، بهترین پلتفرم برای کاربران ایرانی رمزی‌ان‌اف‌‌تی است. این سایت برخلاف دیگر پلتفرم ها به کاربران ایرانی اجازه دسترسی و خرید و فروش را می دهد. بازارهایی مانند NFTically، Foundation، MakersPlace و Mineable به کاربران اجازه می ‌دهند تا NFT خود را ایجاد کنند. اخیرا، WazirX NFT ، “Nano NFT” را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد مجموعه هایی از NFT را با نرخ های بسیار پایین تر ایجاد کنند. با این حال به دلیل تحریم های وضع شده علیه ایران، کاربران قادر به ایجاد و معامله توکن ها در آنها نیستند.

ضرب NFT

هر بازار NFT راهنمای گام به گام آسان به همراه نکات فروش nft را ارائه می دهد. به طور کلی، باید روی دکمه «ایجاد» در بازار NFT کلیک کنید، فایل دیجیتالی را که می‌خواهید در NFT برش دهید، انتخاب کنید و آن را آپلود کنید. در اینجا پلتفرم ها گزینه های مختلفی را ارائه می دهند. شما می توانید یکی از شبکه های بلاک چین را برای استخراج و ضرب NFT انتخاب کنید. پس از انتخاب فایل دیجیتال، باید مبلغ مشخصی (به صورت کریپتو) به عنوان کارمزد از کیف پول کریپتو خود پرداخت کنید و فرآیند ضرب کردن را تکمیل کنید.

ape-nft-چیست

monkey nft چیست ؟

ape nft با نام های دیگری همچون monkey nft نیز شناخته می شود و فرقی مابین آنها وجود ندارد. در کشور ما با نام هایی نظیر میمونهای nft ، NFT میمون خسته و کسل معروف است. این طرح های ان اف تی قیمت بسیار بالایی دارند و افراد مشهوری اقدام به خرید آنها کرده اند.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی رمزی‌ان‌اف‌‌تی نیست. خطر از‌دست دادن سرمایه در هر سرمایه گذاری وجود دارد و سرمایه گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

آخرین مقالات

موضوعات مرتبط

بهترین ایده برای nftخرید nft در ایرانانواع nftهنر nft چیست

عبارات مرتبط

عکس میمون nftان اف تی میمونnftمیمونمیمون nft

4.8/5 - (6 votes)

One thought on “Ape NFT چیست ؟

  1. امیر says:

    مطلب بسیار جالبی بود

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *